✘ صرفا جهت خنده ✘

سلام به همه دوستان عزیز
خوبید؟ چه خبرا؟!
عاغا ، باور کنید هدف از ایجاد این وبلاگ فقط خوش گذرونیه و لا غیر
امیدوارم لحظات خوبیو با وبلاگ خودتون تجربه کنید :)
**************************************
در روزهای شهادت، وبلاگ با اس ام اس های مخصوص اون روز و عک مناظر طبیعی بروز خواهد شد.

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

Instagram Tests Hiding Likes for Users in 7 Countries | Time

چگونه می توان حساب اینستاگرام خود را بصورت ارگانیک رشد داد
همه بازاریاب های هوشمند یک قاعده را رعایت می کنند: هرگز بدون مشخص کردن اهداف شما ، یک کمپین را شروع نکنید. بنابراین ، کدام معیارها در اینستاگرام اهمیت دارند؟ چگونه می دانید برند شما در حال رشد است؟

برخی از رایج ترین KPI ها شامل مشارکت در هر دنبال کننده ، ترافیک وب سایت ، کلیک بر روی لینک ها ، نظرات در هر پست ، درگیری Stories در Instagram و استفاده از هشتگ است. قبل از شروع ، باید بفهمید که اهدافی را که می خواهید روی آنها متمرکز شوید.

هنگامی که اهداف خود را مشخص کردید ، می توانید برخی از یا استراتژی های زیر را امتحان کنید.

پست های خود را بهینه کنید
محتوا هنوز شاه است. این موارد بیشتر در شبکه های اجتماعی که از محتوای زیر استاندارد استفاده می کنند. با رعایت چند عادت ارسال پست آزمایش شده با زمان ، می توانید پست های خود را بهینه کنید تا آنها چشمان شما را ببندند و تأثیر بگذارند.

الگوریتم اینستاگرام را کرک کنید: اینستاگرام پستهایی را با استفاده از هوش مصنوعی رتبه بندی می کند تا تصمیم بگیرد کدام پست برای اولین بار در فید کاربران ظاهر می شود پست های افرادی که به نظر می رسد "دوست یا خانواده" هستند بالاتر از پستهای تصادفی قرار دارند. بنابراین شما باید DM را دوست داشته باشید ، یا درباره پست های مخاطبان مورد نظر خود نظر دهید.
اینستاگرام همچنین پستهایی را که مربوط به کاربر یا جالب تر از سایرین باشد ، در رده های صفحه قرار می دهد. و ارسال های جدیدتر در الگوریتم اینستاگرام اولویت دارند.

پس آن برای تو به چه معناست؟ شما باید به طور مداوم پست کنید. برای به وجود آوردن ایده های محتوای جدید ، رفتار کاربر مخاطب مورد نظر خود را مطالعه کرده و سپس محتوایی را ایجاد کنید که قابل اعتماد باشد.

بهینه سازی محتوای بصری: محتوای اینستاگرام شما باید برای اندازه و مدت زمان (برای فیلم ها) با کیفیت و بهینه سازی شود. برای ایجاد محتوای بصری جذاب به صورت رایگان ، می توانید از ابزارهای ویرایش درجه حرفه ای استفاده کنید. می توانید از فیلترها و روکشها برای بالا بردن مقدار گلم تصاویر استفاده کنید.
به خاطر داشته باشید که تصاویر باید با اندازه های توصیه شده اینستاگرام مطابقت داشته باشند: 1080px X 1080 px (برای تصاویر مربع) ، 1080px X 608 px (برای تصاویر منظره) و 1080px X 1350 px (برای تصاویر مربع).

اگر ویدیوهای IGTV را بارگذاری می کنید ، مدت زمان آنها را به 15 دقیقه محدود کنید. فرمت پرونده آنها باید MP4 باشد و عکسهای روی جلد باید در قالب های .jpg یا png باشند. بهتر است نسبت ابعاد آنها در 9:16 و وضوح تصویر در 720 پیکسل یا بالاتر حفظ شود.

ارسال در زمان های مطلوب: اینستاگرام Insights می تواند به شما کمک کند تا یک شخصیت خریدار جامع برای دنبال کنندگان اینستاگرام خود بسازید. با استفاده از آن ، می توانید فعال ترین زمان های پیروان خود را کشف کنید. برای دسترسی به Instagram Insights باید به حساب کاربری بروید.
اینفلوئنسرها و سازندگان محتوا به دلیل حساب های Instagram Creator ، این کار را راحت تر کرده اند. آنها می توانند با مطالعه نمودار "وقتی دنبال کنندگان شما در اینستاگرام هستند" بهترین زمان ارسال را کشف کنند.

پیروان خود را درگیر نگه دارید

بنابراین ، الگوریتم اینستاگرام را فهمیدید ، تصاویری چشم نواز ایجاد کرده و در زمان های مناسب ارسال کنید. آیا شماره های نامزدی شما هنوز به اندازه دلخواه خود قوی نیستند؟

این بدان معنی است که محتوای شما فاقد عطر و طعم است. طرفداران شما یا محتوای شما را نادیده می گیرند یا آنها را رد نمی کنند. باید روی شتاب دهنده قدم بگذارید. شما به ایده های فوق العاده ای نیاز دارید که باعث می شود طرفداران شما بنشینند و متوجه محتوای شما شوند. اگر یک بلوک خلاق دارید ، می توانید از این ایده ها الهام بگیرید:

استوری های اینستاگرام

می توانید داستان شخصی برندتان را از طریق استوری اینستاگرام بگویید. داستانها تأثیرگذارتر از تصاویر ثابت هستند و فیدهای دنبال کنندگان شما را جمع نمی کنند. اگر یک حساب تجاری دارید و دنبال کننده 10K + دارید ، می توانید "کش رفتن" به Stories خود اضافه کرده و ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید. استیکرهای Stories می توانند تعامل را بهبود بخشند.

اینستاگرام زنده

همانطور که از نام آن پیداست ، Instagram Live برای فیلم های زنده است. آنها یک راه عالی برای فرود آمدن در اولین موقعیت در بخش داستان دنبال کنندگان شما هستند. فیلم های زنده صادقانه به نظر می رسند و بینندگان را بیش از پیش درگیر می کنند. برای فیلم های زنده ، می توانید مصاحبه ، نمایش محصول و پرسش و پاسخ را با بینندگان خود درج کنید. فقط بخاطر داشته باشید که از یک اسکریپت و قالب اولیه در دست داشته باشید تا از بروز این مشکلات جلوگیری نکنید

اینستاگرام تلویزیون (IGTV)

مشابه Stories ، IGTV برای فیلم های طولانی تر با عکس های جلد است. می توانید از آنها برای انجام تبلیغات و تصاحب تأثیرگذار استفاده کنید. بسیاری از برنامه های پیشرفته ساخت فیلم پیشرفته مانند iMovie و FilmoraGo وجود دارند که می توانید از آنها برای فیلمبرداری از فیلم های لذت بخش استفاده کنید.

هشتگ ها

اگر می خواهید تعداد پیروان خود را گسترش دهید ، باید مراتع جدید را کشف کنید. هشتگ ها می توانند باعث شوند تا پستهای شما در حلقه‌های پرطرفدار ظاهر شود. اطمینان حاصل کنید که هشتگ هایی که استفاده می کنید مربوط به نام تجاری و مخاطبان شما است. HashtagsForLikes یک ابزار ردیابی هشتگ عالی است که برچسب های معتبر را برای برند شما جستجو می کند.

مسابقات و مسابقات

رقابت ها و نمایش ها استراتژی های هوشمندانه ای برای بدست آوردن پیروان جدید است. می توانید به شرکت کنندگان در مسابقه راهنمایی کنید تا دوستان خود را نشان دهند و / یا صفحه خود را دنبال کنند. نام تجاری شما می تواند دید بیشتری را بدست آورد و طرفداران شما نیز در عوض می توانند چیزهای خوبی را کسب کنند.

دزدکی حرکت کردن

شما می توانید مخاطبان خود را با سفر کردن فیلم های پشت صحنه و پخش کننده های پشت صحنه درگیر مخاطبان خود کنید. حتی می توانید با ارسال تیزرهایی درباره آنها ، حواشی درباره رویدادها و محصولات آینده ایجاد کنید.

محتوای ایجاد شده توسط کاربر

محتوای تولید شده توسط کاربر روشی عالی برای بهبود آگاهی از برند شما است. هزینه ای ندارد و پتانسیل نامزدی زیادی دارد. می توانید یک هشتگ مارک دار را ایجاد کنید و پیروان خود را ترغیب کنید که از آن پیروی کنند و آن را به پست هایشان اضافه کنند. به این ترتیب ، می توانید مطالب ارزشمند زیادی را که می توانید در Stories خود ارسال کنید جمع کنید.

از فریادهای اینستاگرام استفاده کنید
Co-Advertising نام بازی در اینستاگرام است. شما می توانید فریادهای بلند را با تأثیرگذار مربوطه مبادله کنید تا این استراتژی از دو طرف سودمند باشد. فریاد زدن یک نام تجاری است ، که معمولاً با یک لینک پروفایل در زیرنویس انجام می شود. اغلب ، تصویری از مارک تبلیغاتی همراه با ذکر نام تجاری.

برای جستجوی افرادی که در صنعت شما هستند می توانید از جستجوی هشتگ یا ابزار بازاریابی تأثیرگذار استفاده کنید. سپس ، فیدهای آنها را اسکن کنید تا افرادی که مرتباً فریاد می زنند ، درگیر شوند. پست های آنها را دوست داشته و نظر دهید ، و سپس از آنها بخواهید که آیا آنها علاقه مند به تبادل فریاد با شما هستند یا خیر.

  • s.a galaxy