✘ صرفا جهت خنده ✘

سلام به همه دوستان عزیز
خوبید؟ چه خبرا؟!
عاغا ، باور کنید هدف از ایجاد این وبلاگ فقط خوش گذرونیه و لا غیر
امیدوارم لحظات خوبیو با وبلاگ خودتون تجربه کنید :)
**************************************
در روزهای شهادت، وبلاگ با اس ام اس های مخصوص اون روز و عک مناظر طبیعی بروز خواهد شد.

  • ۰
  • ۰

تاریخ rpa

How can Robotic Process Automation (RPA) Help in Finance Sector?

3 قابلیت مهم وجود دارد که یک شرکت مدرن را تشکیل می دهد: خراش دادن صفحه ، اتوماسیون فرایندهای تجاری و هوش مصنوعی.

همانطور که رابرت رنی توضیح می دهد که پیش سازهای این برنامه ، برنامه های قراضه سازی ساده برای آزمایش اتوماسیون ساخته شده بودند. هر دو شرکت پیشرو (UiPath) و در حال ظهور (آزمایشگاه های Argos) شرکت های rpa ریشه در خراش دادن صفحه دارند. برای اتوماسیون آزمایش و یا کارهای مختلف دیگر ، شرکت ها به راه حل های ضبط صفحه مؤثر نیاز دارند. با این حال ، اولین راه حل های قراضه صفحه مانند موارد موجود در دهه 1990 بسیار شکننده بود. آنها به هر تغییر جزئی در رابط کاربری نیاز به برنامه نویسی مجدد داشتند زیرا به عناصر موجود در ماژول های رابط کاربر متکی بودند. در اواخر دهه 2000 ، در اوایل سال 2010 ، راه حل های ضبط صفحه بیشتر به پردازش تصویر متکی بود تا نام های مؤلفه برنامه نویسی سخت. بنابراین ، اسکرابر صفحه نمایش قادر به واکنش در برابر UX به روشی بسیار انعطاف پذیر تر مانند انسانها بود.

با گذشت زمان ، موسسات مالی که با این دستگاههای صفحه نمایش کار می کنند ، توانستند فرآیندهای پیچیده را به صورت خودکار انجام دهند. این امر به شرکتهای نوظهور rpa امکان ساخت راه حل های اتوماسیون فرآیند کسب و کار را در بالای صفحه نمایشگرهای صفحه نمایش خود می دهد. راه حل های اتوماسیون فرایندهای تجاری (BPA) از دهه 1990 وجود داشته و در حال حاضر کاملاً بالغ بوده اند ، بنابراین تحقیقات زیادی لازم برای اتصال BPA به اسکرابر وجود ندارد.

سرانجام ، با ظهور هوش مصنوعی ، شرکت ها به طور فزاینده ای آگاه شدند که ماشین آلات می توانند در انجام کارهای شناختی ساده مانند OCR یا تشخیص الگوی از انسان پیشی بگیرند. توسعه دهندگان rpa که امروزه می شناسیم متولد شدند ، زیرا آنها قابلیت همکاری هوش مصنوعی را با مشارکت و از طریق بازارهای خود به نرم افزار خود اضافه کردند.

فواید

جای تعجبی نیست که علاقه به این حزب خیلی سریع رشد می کند. فرایندهای دستی ناکارآمد ، مستعد خطا بوده و منجر به نارضایتی کارمندان می شوند. با شرکت های rpa می توانند

افزایش سرعت / کاهش خطاها در فرآیندهای مشتری مداری برای افزایش رضایت مشتری

به کارمندان اجازه می دهد تا بر فعالیتهای ارزش افزوده بالاتر که هم نتایج کسب و کار و هم رضایت کارکنان را بهبود می بخشد متمرکز شوند

کاهش ویرایش های داده دستی ، افزایش کیفیت داده ها ، کاهش خطرات مربوط به انطباق و ساده کردن ممیزی ها از آنجا که ربات های rpa پرونده های دیجیتالی همه فعالیت های خود را ترک می کنند

برای یک لیست جامع تر ، توصیه می کنم به لیست جامع ما در مورد مزایای rpa نگاهی بیندازید.

آیا rpa برای تولید آماده است؟

بله ، بسیاری از سازمانهای بزرگ غیرتکنسلی که به سیستمهای بی شماری از جمله برنامه های میراثی متکی هستند ، قبلاً نتایج مستقلی را با استفاده از نقشه های مستقر در rpa خلبان کرده اند. ما لیست گسترده ای از مطالعات موردی را در مورد مارک های جهانی که صدها ربات را تنظیم می کنند ، در اختیار داریم.

مدیر عاملان جهانی و مشاوران آنها از rpa هیجان زده هستند. فقط کافی است به این نقل قول ها از معتبرترین نام ها و مارک های تجاری نگاهی بیندازید:

در بانک ما افرادی مانند روبات کار می کنند. فردا روبات هایی خواهیم داشت که مانند مردم رفتار می کنند. مهم نیست که ما به عنوان یک بانک در این تغییرات شرکت کنیم یا نه ، این اتفاق خواهد افتاد.

جان کریان ، مدیرعامل دویچه بانک

PD یک پیشرفت نوید بخش در اتوماسیون تجاری است که ROI بالقوه 30 تا 200 درصد percent را در سال اول ارائه می دهد

مک کینزی

رابطه بین فناوری و مردم برای بهتر شدن در آینده باید تغییر کند و من فکر می کنم rpa یکی از ابزارهای عالی برای فعال کردن این تغییر است

چگونه کار می کند

با تبدیل روبات های صنعتی کف کارخانه ، ربات های rpa دفاتر کارخانه را تغییر می دهند. رباتهای rpa اقدامات کارمندان مانند باز کردن پرونده ها ، وارد کردن داده ها ، کپی کردن زمینه های چسباندن را به روشی خودکار تکرار می کنند. آنها با سیستم های مختلف از طریق ادغام و خراش دادن روی صفحه تعامل می کنند و به ابزارهای rpa امکان می دهند مانند کارمند یقه سفید کارهایی را انجام دهند.

Bot واحد اتوماسیون است

این بنیادی ترین واحد است و در حال حاضر ربات های رایگان وجود دارد که آزمایش های رایگان ارائه می دهند (ارائه شده توسط آزمایشگاه های Argos) یا قابلیت های محدود (Workfusion PDK Express و UiPath Edition Community). روبات ها را می توان از روی میز کارکنان یا از ابر اجرا کرد.

ویژگی های اصلی:

ادغام لازم است تا ربات شما با برنامه های سازمانی شما کار کند. همچنین این امکان وجود دارد که صفحه نمایش خراش های صفحه را ضبط کند و هنوز هم وظایف خود را انجام می دهد اما داشتن یکپارچه سازی برنامه در مقایسه با خراش دادن روی صفحه قابل اطمینان تر است زیرا scraping روی صفحه احتمال ایجاد خطا بیشتر است. اکثر ربات های موجود در بازار با برنامه های میراث کار می کنند (گرچه پوشش آن از فروشنده به فروشنده بستگی دارد) ، برنامه های وب ، برنامه های رومیزی و سایر نرم افزارهای اصلی شرکت از جمله برنامه های SAP ، Citrix ، Java و mainframe.

رابط های برنامه نویسی لازم است زیرا ربات ها باید برنامه ریزی شوند. برنامه نویسی rpa در مقایسه با سایر انواع برنامه نویسی نسبتاً ساده است و روش های عاری از کد برای برنامه نویسی رباتهای rpa وجود دارد. ما روشهای مختلف برنامه نویسی رباتهای rpa را به طور مفصل در مقاله ابزارهای ما توضیح می دهیم.

ماژول های ارکستراسیون مدیریت ربات ها را تسهیل می کند

کنسول مدیریت برای رباتها و مراحل خود. به شما امکان می دهد تا رباتها را شروع یا متوقف کنید یا برنامه ریزی کنید و فعالیت ربات را تجزیه و تحلیل کنید. ارکسترترها مسائلی را که رباتها با آن روبرو می شوند برجسته می کنند و داشبوردی را برای فرآینده

ویژگی های اصلی:

رسیدگی به استثناء مشاغل: مهم نیست که چقدر برنامه نویسی کنید ، ربات های شما با داده های متنوعی که با آنها روبرو می شوند ، درگیر مشکلات می شوند. این استثنائات باید برجسته شوند ، از طریق صف ها مدیریت شوند و یکپارچه به پرسنل اختصاص داده شوند تا قبل از اینکه منجر به هرگونه تنگناها یا تاخیر برای مشتریان در مراحل شما شوند ، برطرف شوند.

سطوح مختلف دسترسی کاربر: چندین سطح دسترسی کاربر ، ارکستر را قادر می سازد تا توسط کارکنان مختلف برای کارکردهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

قابلیت های تجزیه و تحلیل: ربات ها با سیستم های میراث همکاری می کنند و از داده هایی که ممکن است در سایر ماژول های تحلیلی موجود نباشند ، پرده برمی دارند. توانایی اجرای تجزیه و تحلیل پیشرفته و ترکیب منابع داده های مختلف بسیار مهم است

نرم افزار کاربر مجازی برای اتوماسیون کردن امور نرم افزاری در کامپیوتر استفاده می شود. به وسیله این نرم افزار می توانید تمام برنامه ها و صفحات وب را اتوماسیون کنید. خریداری این محصول به صورت دائمی می باشد و نیاز به شارژ ماهیانه ندارد و تا یک سال هم می توانید از آپدیت رایگان آن استفاده نمایید. برای مشاهده مشخصات کامل آن به لینک زیر رجوع کنید.

https://www.v-user.com/fa

  • ۹۹/۰۴/۰۲
  • s.a galaxy

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی